marilouisecarlsson.webblogg.se

Min dotter

Permalink1

Kan inte förstå hur någon som är så vacker kan komma ifrån mig, kärleken till sitt barn, ja det går inte att förklara för den som inga barn har, innan jag själv hade barn förstod jag inte, jag trodde att jag visste jag trodde till och med att jag kunde föreställa mig men vad fel jag hade.. De dagar som du kommer att tycka att jag är en morsa från helvetet, för den dagen kommer förmodligen att komma även för dig i tonåren och du kommer att tycka att jag är dum som inte låter dig göra vissa saker du kommer tycka att jag är tråkig som sätter gränser och har regler och jag kommer säkert att skrika när min gräns är nådd men älskling kom då ihåg att jag skulle ALDRIG göra det bara för att vara elak utan av kärlek för att något inte får hända dig, du min älskling är det finaste och absolut dyrbaraste i mitt liv och det kommer du allti att vara, jag kan inte ens förstå vad gjorde jag ens innan jag hade dig min prinsessa, mitt liv var meningslöst fram tills den dagen då du kom till oss 💕 

Jag ska göra allt i min makt för att du ska må bra och få det bra, och jag ska ALDRIG svika dig för jag vet hur ont det gör, och din mamma ska alltid finnas här för dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Annabelle Angelina Alice ❤️


















Till top