marilouisecarlsson.webblogg.se

video

Gravid Permalink0
http://se.babycenter.com/v1027478/video-graviditeten-inifrån---vecka-10-14

här är en länk till en video jag klarade inte lägga upp videon här på bloggen tyvärr :( . men här kan man se hur bebisen utvecklas under vecka 10-14, :)
 
första veckorna mådde jag verkligen skit vissa dagar och andra dagar kändes det som vanligt. Jag har haft ganska tur för jag har bara spytt tre gånger och mått illa från och till, jag är väldigt känslig för lukter speciellt lukten från cigarettrök, jag rökte innan jag blev gravid men samma stund som vi fick reda på det så slutade jag och jag är väldigt stolt över mig själv att det har gått så bra, och jag är så glad att Christoffer stöttar mig genom att han också har slutat han är verkligen underbar, det tog lite längre tid för honom att göra det men bättre sent än aldrig :D och att han oftast är så förstående känns så himla skönt, att han inte gnäller på mig när jag är trött osv..
det jobbigaste just nu är detta med den förbannade tröttheten. jag är trött konstant och då menar jag verkligen HELA tiden, jag kan sova heeeela dagen om det skulle vara så och när jag vaknat fortfarande kännas som om att jag sprungit ett maratonlopp :(
men hoppas att det avtar snart :)
Till top