marilouisecarlsson.webblogg.se

2015

Permalink0
Det här året har verkligen bara susat förbi jag kan inte förstå att vi redan är inne i  2016 redan. 
2015 började med att Annabelle fyllde ett år jag gick tillbaka till skolan för att slutföra min utbildning och i samma veva så blev jag gravid med Noelia. Jag slutförde min utbildning tog studenten, började plugga till körkortet, klarade teori och uppkörning på första försök, sen kunde jag njuta av sommaren, jag fyllde 20 år men det blev ingen runda på systemet utan en spa dag/kväll med middag tillsammans med min allra bästa vän som förövrigt också var gravid. Noelia kom till världen och endast sex veckor efter det föddes min Gudson. Sen var vi reda inne i december och det innebär ju som vanligt alltid en massa stress och fläng hit och dit. Gott nytt år på er ❤️












Till top