marilouisecarlsson.webblogg.se

Ny kamera

Permalink1
JIPPIIIIii, igå kom vår kamera som vi beställt. ÅÅH så jag har längtat, äntligen säger jag bara !!!! jag och christoffer diskuterade mycket kring vad vi skulle köpa för någon, först så ville båda ha en traditionell systemkamera men om vi ska kunna ta fina bilder på vår lilla pluttis så måste vi orka ha med oss kameran när man är ute och går eller åker iväg någonstans och det är lite jobbigt att släpa runt på en tung systemkamera som tar mycket plats.
så hittade vi denna (tack vare min lillebror faktiskt) han fick en sån när han fyllde år så vi kikade runt på den och vi kände att den var rätt för oss helt enkelt :) en bra kompakt systemkamera till ett bra pris :) nu är ju jag verkligen ingen expert på kameror men jag är iaf super nöjd :) !! 
 
samsung nx1000 
Till top