marilouisecarlsson.webblogg.se

Kalas

Annabelle Angelina Alice Permalink0
Då var barnkalaset över för den här gången. Så mysigt att få ha våra vänner här och att alla, både vuxna och barn kommer så bra överens med varandra känns helt underbart. Jag är så tacksam över att få ha dessa människor runt om mig i mitt liv. 
Ja åter igen till kalaset då, jo det blev väl lyckat om man bortser från att jag gjorde all dricka till is för att jag tänkte vara smart och låta drickan vara kall... Men lite för kallt när det är typ 10 minusgrader ute om inte mer ? Jodå dom var stenfrusna när det blev dax till att äta så jag fick bara sätta mig i bilen och tuta iväg och köpa dricka. Men det löste ju sig. 

Annabelle fick jätte fina presenter av sina kompisar och det var fullt ös ända tills klockan var halv åtta på kvällen.

Kan inte fatta att snart har vi två barn att ordna kalas för om året. Ett kalas för vänner och ett kalas för släkt jo det blir sammanlagt FYRA kalas... Jisses !  
Till top