marilouisecarlsson.webblogg.se

Duscha tillsammans

Permalink2
Nu har vi duschat både jag och Annabelle, Jag har precis fått på Annabelle kläder men mig själv har jag inte hunnit med än för lilltjejen ville ha mat. Det är nog det mysigaste som finns att duscha eller bada ihop med henne man märker verkligen att hon njuter utav och tycker att det är jätte skönt med närhet samtidigt  :) Men det roligaste är när hon får vatten i ansiktet så tror hon att det är mat på gång och blir heeeeelt vansinnig om jag inte ger henne bröstet hahahaha det räcker ibland med att hon får suga lite sen så är hon nöjd igen Nu när jag sitter här och skriver så kommer jag på mig själv med hur dumt det måste se ut när jag står där och ammar i duschen eller i badet hahahaha ! Det är tur det inte är någon annan än Christoffer som ser det :) !!! 
idag ska vi åka till Annabelles morfar & bonusmormor vi stannar där i helgen det ska bli skönt att komma iväg och få ta det lungt :) !! 
idag så tar vi snyggjeansen på ! ;) 
Till top