marilouisecarlsson.webblogg.se

Kärleken till sitt barn

Permalink1
Jag är så glad över att jag har en sån fin famil. Och jag har verkligen världens finaste dotter ! Jag gör allt för att hon ska ha det bra ! Om någon skulle göra henne illa fysiskt eller psykiskt skulle jag göra det samma med den personen ! Och så tror jag dom allra flesta föräldrar känner. Barnen är det finaste och absolut dyrbaraste som vi har och man gör allt för att skydda sitt barn. Jag blir så hilma ledsen när jag ser hur vissa föräldrar fullkomligt skiter i sina barn andra bara skäller och sen finns det ju dom som gör illa sina barn. HUUUR kan man ens med undrar jag då??? När jag ligger här bredvid Annabelle och ser på henne så tänker jag att jag är hennes mamma och jag ska skydda henne och ge henne ALL kärlek jag har, hon är perfekt. Så om något som rör henne inte känns bra i min mage så säger jag ifrån ! Och det tycker jag alla mammor & pappor ska göra, inte vara rädda för hur andra människor ska reagera eller agera på hur du vill ha det nära ditt barn, för det är INGEN annan som vet så bra som en förälder vad som är bäst för SITT barn ! (Oftast) och sen dom som inte vet borde helt enkelt inte ta hand om ett barn . Slut !!! 




Till top