marilouisecarlsson.webblogg.se

Värmland

Permalink0
Så fort christoffer slutar ska vi åka och hälsa på min mamma i Årjäng och spendera helgen där. får se hur det kommer gå med bilresan tar ändå typ tre timmar att åka tyvärr :( men jag får försöka "bulla upp" med massa kuddar där jag sitter och försöka stanna ganska ofta så man kan sträcka på sig, eller ja kissa också förståss haha !! att vara gravid och åka bil är skit jobigt man kan inte sitta skönt på något sätt, ont i ryggen och när det gupar lite måste man stanna för att kissa haha :-) 
och idag känner jag att vår lille älskling ligger och trycker upp på mina revben och det blir värre när jag sitter ner jag får försöka puffa tillbaka helt enkelt och hoppas på att jag vinner och att h*n lägger sig lite bättre ;) 
 
 
// här brukar jag sitta och blogga i vår fatboy xxl sackosäck  den är super skön verkligen man sitter jätte skönt i den, jobbiga är bara när man ska upp ifrån den och ingen är hemma och kan hjälpa till man får lixom åla sig ur den hahaha, kan nog se mig själv sitta och amma i denna :) !! 
 
 
 
 
Till top